Beszéljük meg egy sör mellett!

A legtutibb LinkedIn tippek, hogy rád essen a választás! – 2. rész

2018. augusztus 14. - IT Kocsma Admin

A LinkedIn értékes erőforrás mindenki számára, aki munkát keres vagy bővíti szakmai kapcsolatait. De ha nem tudod, hogyan írhatsz egy jó LinkedIn profilt, akkor nem fogod teljes mértékben kihasználni. Hogyan jeleníthet meg több keresést? Hogyan jelenik meg a megfelelő keresésekben? És hogyan kap több embert, hogy tegyen lépéseket? Kétrészes sorozatunk második részét olvashatjátok!

Az első részből már kiderült, miért és hogyan alakítsd ki a márkádat, hogyan add le és miért mesélj történetet. Most jöjjön még pár tipp a finomhangoláshoz!

Ne hagyd ki a „call to action” üzenetet!

Ha kihagyod, akkor te is azok közé tartozol, akik a legbénább mulasztást követik el, amivel minden más befektetett munka kvázi megy a kukába. Kitaláltad, ki vagy és mitől vagy különleges, fel is keltetted a „vevő” figyelmét és már érezné is, hogy te vagy az ő embere, miután kapott egy szívhez szóló sztorit. Erre az utolsó pillanatban hagyod, hogy elbizonytalanodjon. Mert hiányzik egy egyszerű üzenet… Arra várni, hogy lép vagy sem, ahelyett, hogy leírnád; ha ezt és ezt szeretné, lépjen velem kapcsolatba ezen a címen, ezen a telefonszámon, ezen a bármilyen egyéb csatornán! Vagy írd azt, hogy ha érdekli, amit megtudott rólam, hívjon, írjon, beszélgessünk, nyitott vagyok a lehetőségekre! Legyen ez az üzenet rövid, lényegre törő és informatív, éreztesd, hogy könnyű veled kapcsolatba lépni, legyen kiszolgálva az érdeklődő késztetése, hogy ezt meg is tegye!

Színesíts képekkel, videókkal, színes, szagos tartalmakkal!

A képlet egyszerű; a képek mindig vonzóbbak a szövegnél. Ennek tudatában mi sem könnyebb, mint ezt kihasználni és színesítsd a profilod! A LinkedIn-en van egy csomó eldugott, nem annyira ismert funkció, amiket pedig érdemes lenne használni. Az intróba vagy összefoglalóba, amivel indítod a bemutatkozást simán belinkelhetsz videókat, amik érintik a munkádat, vagy képeket egy rendezvényről, ami sikeres volt és te is a szervezők között voltál vagy éppen egy interjút linkjét, amit veled készítettek egy szakmai lapba. Ugyanígy a munkatapasztalatok közé is becsempészhetsz bármilyen média tartalmat, klipeket, híreket, bármi olyat, aminél leragad az olvasód és elidőz, egészen addig, míg kialakul benne, hogy itt valami érdekesre bukkant.

Légy résen, légy aktív!

Ha nem is tartozik konkrétan a LinkedIn profil szerkesztés fortélyaihoz, abban sokat segíthet, hogy Téged többen megtaláljanak, és jobb helyre rangsoroljon a keresési találatokban az algoritmus. Ez a tipp megint végtelenül egyszerű, legyél aktív, ne lankadjon a figyelmed! Minél többet időzöl az oldalon, olvasgatsz, figyelsz, ápolgatod a profilodat, annál valószínűbb, hogy megtalál, akire vársz. Az aktív jelenlét részeként csatlakozhatsz LinkedIn csoportokhoz, ahol kapcsolatba kerülhetsz potenciális érdeklődőkkel, felmérheted a konkurenseidet, tanácsokat kaphatsz vagy adhatsz. És ha jól helyezkedsz, résen vagy és a profilod is olyan, mint egy igazi „tiszta udvar, rendes ház”, akkor hamarosan te leszel az, akinél, ha nem is a postás csenget, de egy tuti állással a fejvadász.

LinkedIn ide vagy oda, egy jó CV-re is szükséged lehet, olvasd el, mi az a hiba, amivel bukhatod az állást!

linkedin-3152182_1920.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://itkocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr2914179547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.